وبلاگ

آهن آلات

دانشنامه مربوط به میلگرد ساده

رفتن به صفحه
05:25
خواندن سریع :

     

     

    فرآیند ساخت ورق فلزی با یک مفهوم آغاز می‌شود که نیاز به ورقه فلزی دارد تا به نیاز خاص یک مشتری که با تجارتی سروکار دارد که چنین پروژه‌هایی را رسیدگی می‌کند. در حالی که مشتری هر تعداد گزینه‌های در زمان انتخاب ماده را دارد، انتخاب فولاد مشترک است.

    در این زیر مجموعه چهار نوع خاص از فولاد وجود دارد که ممکن است برای استفاده در طول ورق فلزی در نظر گرفته شود. آن‌ها عبارتند از:

    فولاد آلیاژی:

    در این فولاد خاص، فولاد کربنی وجود دارد، اگر چه عناصر دیگر آن را منحصر به فرد می‌کنند. کدام یک از این عناصر، بسته به اینکه آیا اثر مورد نظر، آن را سخت‌تر و قوی‌تر می‌سازد یا از آن در برابر مساله خوردگی حفظ می‌کند، راه خود را به محصول باز می‌یابند.
    عناصری که به تولید فولاد محکم کمک می‌کنند شامل منگنز، کروم و تنگستن هستند. برای استحکام اضافه، یا نیکل یا وانادیم گزینه‌های معمول هستند. این یک فولاد ساده برای تولید است، با پس‌انداز اقتصادی که چشم کسانی که نیاز به تماشای بودجه خود دارند را می‌گیرد.

    فولاد کربنی:

    محصولاتی که به قدرت به عنوان یک محصول فرعی اصلی نیاز دارند، مانند پل‌ها، این گزینه خاص را انتخاب خواهند کرد. تعجبی ندارد که کربن جز اصلی در اینجا است، همراه با آهن که به تشکیل ترکیبی قوی از خواص کمک می‌کند. در این رابطه، انتخاب‌های فولاد کم، متوسط و با کربن بالا هستند.
    نسخه پایین، تطبیق پذیری با توجه به کاربرد آن در چیزهایی مانند نرده‌ها، درها و یا حصارها است. حرکت به سمت رسانه انواع موارد را نشان می‌دهد که اغلب مردم با آن‌ها آشنا می‌شوند، مانند لوازم خانگی و وسایل نقلیه. محتوای بالای کربن در سیم‌ها روشن خواهد بود، اما به دلیل افزایش سطح کربن مورد استفاده، یک محصول شکننده دیگر پدیدار می‌شود.

    فولاد ضد زنگ:

    ارزش اصلی وقتی به این مورد می‌رسد این واقعیت است که خوردگی به طور موثر به خاطر پوشش محافظ کروم موجود در داخل آن دفع می‌شود. این به آن معنی است که محصولاتی که برای رسیدگی به آب ایجاد می‌شوند، که ممکن است از یک آشپزخانه آشپزخانه تا یک قایق فاصله داشته باشد، می‌تواند از آسیب اجتناب‌ناپذیر هوا و رطوبت که به طور معمول ناشی از مقدار کمی از مصرف است، عایق شود.
    به علاوه، ماشین‌هایی که با پردازش مایعات سر و کار دارند دارای طول عمر محدودی بدون عایق‌بندی موجود خواهند بود. در نهایت، ساختمان‌هایی که با عناصر به صورت روزانه سروکار دارند می‌توانند با استفاده از این نوع فولاد ورق فلزی، مقاومت شدیدی را تحمل کنند.

    فولاد ابزار :

    مانند کربن، فولاد ابزار به دلیل تطبیق پذیری آن با کربن حدود یک درصد از محتوای آن را به ارمغان می‌آورد. آلیاژ نیز بخشی از بسته کلی است، اگر چه سطح محتوای آن وابسته به جایی است که مورد استفاده قرار می‌گیرد، با شرایط شدیدتر که هم آلیاژ و هم carbides در داخل آن قرار دارند تا بالاتر باشند.
    این نام به طور واضح آن را به تولید ابزار متصل می‌کند، که برخی از موارد چکش هستند. می‌میرد و مشت می‌زند. انواع مختلفی از تیغه‌ها نیز در این دسته قرار می‌گیرند و آیتم‌های بر پایه ماشین در ارتباط با گزینه‌های دیگر مثل چاقو ایجاد می‌شوند. ترکیب سخت و سخت این شکل فولاد با این حقیقت افزایش می‌یابد که این شکل به صورت عاری از خراش بوده و می‌تواند تحت شرایط گرما و یا شرایط بسیار سرد قرار گیرد. اضافه کردن به این دارایی اشکال مختلف موجود، با نام ساده و مربعی، تنها چند عدد است. در نهایت، مواد دیگر را می توان در هنگام استفاده از فولاد ابزار شکل داد

    مقالات مشابه

    blog
    تولید شمش آهن

    تولید شمش آهن شامل ذوب سنگ آهن، تصفیه، تشکیل و فرآیندهای نهایی است که به تبدیل آهن مذاب به شمش‌های طولانی و باریک می‌پردازد.

    زمان تقریبی مطالعه :‌ 5دقیقه
    0/5
    50
    blog
    میلگرد آهن

    ساختمان‌سازی امروزه پیشرفت کرده و نیازها و ایده‌آل‌ها نیز تغییر کرده‌اند. میل‌گرد یا آرماتور، میله فولادی است که در بتن برای جبران ...

    زمان تقریبی مطالعه :‌ 5دقیقه
    0/5
    57
    پیام شما با این نام نمایش داده خواهد شد